petek, 16. januar 2009

Dream, 27.9.08, Dvorana vzdihljajev (ROG)












2 komentarja:

Anonimni pravi ...

aaaaaaaa, rok. the best. izjemno sta mi všeč tisti dve prvi sliki s porisanimi telesi. pri taprvi mi je zeloooo všeč, kako si kadriral, ker se ne vidi obraza, temveč samo bistvo - porisano telo. odlična poza modela. in RES super osvetlitev! pri tadrugi pa mi je full všeč, ker je obraz zabluran in fotka daje takšen pridih, kot da bi bila iz časopisa, ker ima šum. odlično paše zraven!

Goro pravi ...

ja, mankica, kot sem ti že rekel, dogodek je bil kar precej težko pofotkat, malo svetlobe in predvsem je bila ta samo v snopih z umetno meglo! ... :S ampak, sem bil na koncu zadovoljen, predvsem tudi za to, ker imam novo super izkušnjo.
sicer pa, ja, super so pozirali tudi ti artisti ... v backstage-u, na odru pa jih je bilo precej ne-lahko ujeti :)

imam pripravljeno še eno serijo fotk od tega dogodka