sreda, 29. april 2009

Antifašistična manifestacija, 27.4.2009
















2 komentarja:

HerStory of Bra & Knife pravi ...

Vem, da je ta blog primarno namenjen vam ekspertom, fotografom, in ne nam, ki nimamo pojma, še več: nismo niti fotogenični :) Ampak vseeno me zanima: so demonstracije uspele? Je bilo kaj haska? Sicer me ni bilo doma, sem pa v teh dneh pregledala malo časopisje, pa se ni nič kaj 'odmevno' pisalo... Do zdaj sem bla že na štirih demonstracijah, ja tudi na marihuana maršu, pa se mi zdi, da se vedno spremenijo v take pijanke, da me je na koncu sram, da sem v tisti koloni. Tako da me res zanima, kako je bilo tokrat. Upam, da ne spet živa sramota v smislu 'kruha in iger...'. Zgornja slika - regratova lučka - je pa SUPER luštna! Ful hud kot, pa svetloba, pa kompozicija.....hahahahah ;)

Goro pravi ...

Nena, hvala za všečnosti ;)
Manifestacija pa je uspela zelo dobro. Vsi smo bili zadovoljni, tako nad številom, potekom, iztekom ... Tudi mediji so precej pisali in govorili o tem. Seveda je bilo kje tudi pivo in drugo opojno substancilo, ampak to je vedno in povsod. Da pa bi bilo to v večini demonstracijah? Ne vem no, na marihuana maršu je povsem možno ;) To nikakor ni bil 'zbor za pijanko', temveč še kako politična gesta - ulična akcija!! :)
Kdor pa opazi samo teh nekaj primerkov pivcev in konzumerjev raznoraznosti je iskalec napak in vrednost, ki so lahko v dejanjih ostalih udeležencev, ne opazi.

p.s. sori za pozen reply ;) ... sem bil v inozemstvu in ob povratku poln dela.