nedelja, 17. maj 2009

Sofija, Plovdiv, maj 2009






















































9 komentarjev:

solata pravi ...

waw res super fotke!!

mankica pravi ...

rok, mladporočenca sta kot iz kakšnega oglasa za simobil :) super!
hehe, tista roka, ki drži palico se tako fino nadaljuje naprej v mafio, corruption, genocide... odlična postavitev fotk!
sicer pa zelo všečna še tista z obrisom človeka na tleh in tip, ki nosi škatlo - videti je, kot da bi imel namesto glave škatlo! fantastično.

Goro pravi ...

Hvala tako Katja kot Mankica!
A veš, da tistega s palico nisem namenoma naredil, ampak je res dobro ej! hehe hvala za to!
Serija je sicer precej obsežna, ampak sem naredil toliko fotografij, ki jih rad delim z ostalimi :)

mankica pravi ...

hehe :) ja, super je. meni so všeč take obsežne serije fotk. že večkrat sem tudi sama želela objaviti daljše serije pa mi nekako nikoli ni uspelo, ker ne morem izbrati najboljših, potem jih pa raje objavim po kosih :)
rok, ti le objavljaj, vsaj (oz. najmanj) ena blogerka na tej strani rada gleda tvoje slike ;)

A. pravi ...

Hej! Fajn slike, hvala za komentar na mojem blogu..edino pripombo bi imel na (pre)temnost dolocenih fotografij. LP a.

Goro pravi ...

hja, se strinjam. sem neki naredil v PS in imam občutek, da mi je pri nekaterih (teh zdaj pretemnih) fotkah to le škodovalo. Bom popravil. Hvala za komentar. V pričakovanju še dalje. lp

christooss pravi ...

Fine fotke. Samo če lahk dam idejo: Na vsaki od slik pobarvaj eno stvar na rdeče. Ok pulover je bil dost očiten ampak a ne bi blo smešno, če bi bil maček tud rdeč? ipd

Goro pravi ...

Živjo Christooss,

majica, ki je na tisti sliki rdeča, je v resnici res rdeča, zato bi kaj takega delal - barval stvari - le, če bi bile te v resnici take barve. S tem bi naredil nekaj povsem drugega - iskal bi rdeče vzorce, ki bi jih potem vkomponiral v sliko. tega pa tukaj nisem želel. Tista fotka z redčo majico je bolj ujetje tega momenta možnosti (o kateri sem glihkar govoril). Hvala za idejo, morda kdaj drugič. Poglej fotke iz Bratislave, tam je več tega, kar sem prej hotel pojasniti. Se še upam vidimo kaj na blogu.

christooss pravi ...

No sej to razumem (da je bla rdeča namreč)

No sej če se ne vidimo na blogu se pa vidimo čez par dni na taboru :P