četrtek, 6. maj 2010

Zgodba o košu ali ko se zavem da sem senca tudi jaz







3 komentarji:

mankica pravi ...

okej, čakam in čakam in čakam pa nobene nove objave! :) mhmm, razmišljam, da mogoče samo čakaš na komentar enega od nas, da potem presenetiš z novo serijo ;)

dobro, čeprav sem mislila komentirat nov videz bloga pod novo objavo, pa je tu še vedno vprašanje, kdaj bo, ane! :)) torej, najprej pohvale za tole zunanjo podobo, ki je totalno super! zelo všečna. a zaenkrat še le hlepi po novih objavah!! ;)

kar pa se tiče te serije o sencah, moram priznati, da tudi sama večkrat pomislim na tele naše sestre dvojčice, ki nas spremljajo ob sončnih dneh. zanimivo je, da vsak človek nosi svojo senco, ki kar naenkrat izgine, ki sonček prekrijejo temni oblaki. pa saj ne vem, če mi je pav, da me ob sončnih dnevih vedno nekdo zasleduje ... ampak če bolje pomislim, je prav to potrditev, da obstajam tudi v 2D različici. sicer pa obožujem igre senc in ohh, kolikokrat sem svojo že skušala ujeti!

Goro pravi ...

heh ... nisem imel veliko časa v tem maju ... ne prilepiti kakšno fotko, ne kje kaj novega poslikati.

hvala, Mankica, za oceno novega izgleda bloga. z novimi objavami, upam, bo blog še lepši :)

v kratkem pošljem neko serij fotk, ki je povsem ekstra v mojem repertoarju.

mankica pravi ...

waaaaaa, komaj čakam in se že veselim! me že prav zanima, kaj si tokrat pripravil. daj čim prej. čakam nestrpno!