četrtek, 26. februar 2009

Izganjalci










3 komentarji:

HerStory of Bra & Knife pravi ...

Kurenti so mi šli zmeraj na živce in se mi niso zdeli nič izvirnega (velik bolj lokalpatriotsko sem oboževala cerkljanske Laufarje). Letos pa smo šli z otroki na Ptujski karneval (in si spotjo na gradu ogledali še zbriko Pustne šeme, pa imeli delavnico, kako naredijo tak kostum za kurente) in moram reč, da sem od vse te mitologije padla dol. In tud vidt jih v živo (sploh pa še tisoče variant iz celega Balkana, ki so ble tudi v povorki) je en poseben čar! Tako da - drugo leto grem spet! Totalno so me navdušli!

Anonimni pravi ...

Joj, obožujem pusta. Zato, ker je vse tako veselo. Ker je veliko ljudi našemljenih in se zdi, da je povsod dobra volja.
Nisem vedela, da so kurenti hodili po celi Ljubljani. Jaz sem jih srečala samo v povorki med lutkovnim gledališčem in Prešernovim trgom, ti pa si jih ujel celo na Gornjem trgu! Well done!

Goro pravi ...

no, men je pust sicer sila brezvezen. V bistvu mi je redkokateri praznik, običaj nekaj posebnega ... spoštujem pa prav vse in objektiv ima rad nove stvari.
Res je Mankica, Gronji trg! Kot sem ti že rekel, ne morem verejt, kje se vidi, da je to res Gornji trg ... prov zasleduješ me, ej!! :)
sicer pa, naj ti kurenti že izženejo mraz, ki hladi jutra in večere, da nikoli nismo oblečeni dovolj.