četrtek, 12. februar 2009

Pljuča kadilca

10 komentarjev:

HerStory of Bra & Knife pravi ...

O kriza, to pa je naslov fotke :) Js sm pa ravnokar razvila blazno težko teorijo, kako je, če si nekadilec v družbi samih kadilcev, v bistvu veliko bolj zdravo kadit...Zakaj? Ker pr kajenju imaš vsaj filter, če si pa pasivec, gre pa vse direktno vate :) uf, težka, ni?

Goro pravi ...

hehe :) ta motiv fotografije sem gledal že precej časa, včeraj pa sem se odločil, da ga tudi ovekovečim. Sam sem kadilec in misel, da imam neke vsaj malo pljučnih mehurčkov čistih, me razveseljuje. Vse ostal je bolj ali manj osvinjano :) Nena, teorija s filtrom je kul, ampak ni najbolj opravičljiva za nekadilca, ker ta izdihan zrak in dim iz čika kadimo tudi mi kadilci, torej mi kadimo 3x (čik, izdihano, dim), nekadilci pa 2x (izdihano, dim) :)

Anonimni pravi ...

ej Rok. odlična fotka! tisti oranžen del jo naredi zares perfektno in uravnoteženo. jaz bi ednino doda(ja)la malo več kontrastov, da pridejo vse opeke (beri: bronhiji ;)) in detajli bolj do izraza!

kar pa se tiče cigaretnega dima in zraka ... joj, vsega tega dima sem se že pošteno odvadila, odkar je zakon, da se not ne sme kaditi ... in včeraj na Metelkovi me je pošteno sililo na kašlanje in tut dihat je blo kar težko pri vsem tistem dimu v Gromki ... bljak. Ampak okej, tko mamo. Eni takšno navado/razvado, drugi pač drugačno. Če to lahko smatramo pod navado/razvado :) hehe.

HerStory of Bra & Knife pravi ...

Moram še jz dodat (Rok oprosti, ker ne komentiramo IZKLJUČNO tvojih fotkic :), da je Metelkova edini zabaviščni plac, ki nas s cigaretnim dimom odrešuje obupne kombinacije od stotih ljudi pomešanega švica..... Kar se meni osebno še bolj gabi kot dim.....je pa res, da običajno potrebujem dvojno pranje las, da spravim 'saje' z njih :D Kar se pa tiče nekajenja v lokalih je pa super pogruntavščina!

Anonimni pravi ...

Nena, hehe, tole s pranjem las je resnično res :) da o oblekah ne govorimo :)) danes sem morala pošteno ponovno prezračiti vse, kar sem imela včeraj oblečeno. in še vedno smrdi po dimu!! ne morem verjet :)

Goro pravi ...

Hej Mankica, Nena,

te čiki, ane... kok je to neki groznega!! :D Nasprotno! Luštno mi je najti motive, ki izražajo neko notranje stanje, četudi fizično notranjost. Hehe :)
Kontrasta nisem hotel delat, ker mi je kul, da je glih taka temačnost.

Glede 'Hujše od čika je švic' pa... Kok mora potem danes smrdeti v Gavioliju in drugih orto švic placih! :)

Hvala za komentarje in razpredanja. Nekako to je tisto, kar je smisel mojega bloga - ko slika govori in pove, ko zaradi nje govorimo.

Super!

HerStory of Bra & Knife pravi ...

Ne skrbi darlink, dobiš položnico.

(namen plačila: komentiranje)

:)

PS: Js mam za metelkovo npr. kar eno in isto opravo, ki jo tko 1X na mesec operem - se več ne splača :D RAzen tko kot včeraj, ko mi je en bruhnu v hrbet, faking šit vama rečem! (da ne razlagam vsebinskih podrobnosti...)


PSS: Hočemo nove fotke!:)

Goro pravi ...

Metelkova je samosvoja in unikatna, samo nekateri ljudje so tam konstantno enaki. A z vsem skupaj jo imamo radi. Če pa se nam malo zameri, gremo pa še vedno lahko stran.

Sicer pa... Mankica, sem probal sliki narediti malce več kontrasta in mi je sicer super (bi verejtno naredil tako), ampak ne v tem kontekstu. Hvala vseeno!

Evo vam novih slik ... :) Pa še jih imam in vedno jih bom imel!

Anonimni pravi ...

Hehe, ja, Metelkovo imamo radi, ker greš tja lahko kadarkoli in vedno so ljudje. pa vsi tako zelo različni, da ni važno, kako si oblečen in odkod prihajaš. Priznam pa, da tja ne bi mogla hodit vsak drugi dan in vsak teden ... čeprav me zadnje čase ponudba nadvse preseneča :) v bistvu sem zadnje čase kar pogosta obiskovalka tistih temačnih prostorov Metelkove, ker so skoz kakpni fajn koncerti. Oni dan sem full folka poznala, pa mi ni bilo jasno, odkod poznam vse te ljudi in itak ... vsi ti ljudje so ponavadi poleti na Trnfestu ... tako da je res, da je skoraj nemogoče ne srečati nekoga ... :))
Nena, tole grede bruhanja si raje ne predstavljam in zagotovo se prav nič fino nisi počutila, ko ti je nekdo za vrat svoje izločke podaril ... groza. Sočustvujem! :)

Rok, sicer pa ja, tudi jaz mislim, da je point v objavjanju prav to, da ljudje komentirajo tvoje delo. Tudi jaz imam rada, ko ljudje komentirajo moje fotke in tekste na blogu in ko se razvije kakšna konstruktivna kul debata.

Ravnokar sem vidla, da si objavil nove fotke. Jezersko je krasno. Tiste meglice in barve, ki si jih objavil pa so res fantastične!

Goro pravi ...

Hvala mankcia! :)